מתוך מכתבי לקוחות..

"למה אני כאן? האמת, שהאסימון נפל לי בערב החג כשניגשתי לכספומט למשוך מזומנים והמכונה לא אפשרה לי למשוך כסף, הייתי בטוח שזו תקלה מקומית וחיפשתי כספומט אחר שגם ממנו לא הצלחתי למשוך, קיבלתי הודעה על חריגה ממסגרת האשראי בחשבון. זה גרם לי להבין שבעצם אין לי מושג מה קורה אצלנו וגרם לי לחשוב שאנחנו לא מנהלים את הכסף שלנו והגיע הזמן שנתחיל..."

כל הלקוחות ישמחו לשוחח עמכם ולשתף בחוויות האישיות שלהם,

לחץ/י על התמונות כדי לשמוע מה הם חושבים

ממינוס לפלוס -

משפחה בצמיחה

צעירים

וגם: המלצות מארגונים