מתוך מכתבי לקוחות..

"למה אני כאן? האמת, שהאסימון נפל לי בערב החג כשניגשתי לכספומט למשוך מזומנים והמכונה לא אפשרה לי למשוך כסף, הייתי בטוח שזו תקלה מקומית וחיפשתי כספומט אחר שגם ממנו לא הצלחתי למשוך, קיבלתי הודעה על חריגה ממסגרת האשראי בחשבון. זה גרם לי להבין שבעצם אין לי מושג מה קורה אצלנו וגרם לי לחשוב שאנחנו לא מנהלים את הכסף שלנו והגיע הזמן שנתחיל..."

11 שנות ניסיון

כל הלקוחות ישמחו לשוחח עמכם ולשתף בחוויות האישיות שלהם,

לחץ/י על התמונות כדי לשמוע מה הם חושבים

ממינוס לפלוס -

אופיר וסיוון
קרין ועומר
חני ותומר
סיגל ופיני
דוד ולילך
שחר וליאור
שי וגל

משפחה בצמיחה

אתי וניר
משפחת גפן
אבי ויונית
שיר וחיים
אמרי וגלית
שלומי ועמית
תמיר
רחלי ונתנאל

צעירים

רזי
אדם ונועה

וגם: המלצות מארגונים

שי וגל

טל היקר כשהגעת לביתנו היינו בחוסר אונים ובתפיסה שגויה שאין יותר במה לצמצם ואין דרך לצאת מהמינוס הגדול שהיינו נתונים בו בנעימות שלך הקשבת, ללא שיפוטיות. ידעת להיות נחרץ כשהיה צריך לאפס אותנו – במסרים מאוד ברורים שאין פתרון קסם וצריך להיכנס לתקצוב כדי להיחלץ מהמעגל הזה ואף הראית לנו שבסוף יש גם אור ודרך לתכנן דברים וליישם תוכניות שרצינו לשלב בסיכומי פגישות ראינו כמה היית קשוב לכל הדברים שהעלנו כשצללנו להגדרת תקצוב לסעיפים למדנו להתנהל אחרת לסיכום, עבורנו התהליך היה גלגל הצלה תודה על הכל